ZIMOWY WYPOCZYNEK
Przejdź na stronę obiektuKontakt
Hotel Perła Bieszczadów*** Centrum Konferencyjno – Rekreacyjne
38-710 Czarna, k.Ustrzyk Dolnych
tel. +48 13 461 61 61 (recepcja)
tel. kom. + 48 600 491 445 (recepcja)
tel. kom. + 48 693 780 968 (marketing)
tel. +48 13 461 61 50 (SPA)
e-mail: perla.recepcja@geovita.pl
e-mail: perla.marketing@geovita.pl
e-mail: perla.spa@geovita.pl
Konto: Bank PEKAO S.A.
31 1240 6292 1111 0010 6751 3850
Konto Walutowe (EURO) Bank PEKAO S.A.
IBAN: PL 40 1240 6292 1978 0010 6839 9598
Kod BIC (Swift): PKOPPLPW
Termin pobytu: 3-dniowy pobyt (3 noclegi) w wybranym terminie pomiędzy 03.01 – 28.02.2022 r.
W cenie pakietu oferujemy**:
- 3 noclegi
- 3 śniadania
- voucher o wartości 60 zł do jednorazowego wykorzystanie na dania w hotelowej restauracji
- relaks w basenie krytym z jacuzzi
- odprężenie w strefie wellness i saun (w godzinach 17:00 – 21:00)
- sale klubowe – tenis stołowy, piłkarzyki
- bilard – 1 godzina
- sala zabaw dla dzieci
- sanki
- do dyspozycji kijki Nordic Walking oraz ścieżki spacerowe na 10 hektarach zagospodarowanego terenu
Wyposażenie pokoi: telefon, TV sat, lodówka, łazienka, suszarka do włosów
Cena pakietu dla 1 osoby:
Hotel***
- 570 zł w pokoju 2-osobowym
- 795 zł w apartamencie 2-osobowym
Dzieci:
- dzieci do lat 4 w pokoju z rodzicami (nocleg na łóżku rodziców) – bezpłatnie
- dzieci od 4 do 12 lat w pokoju z rodzicami (nocleg na dostawce) – 330 zł
Rabat specjalny:
10 % rabatu na zabiegi Wellness & SPA Czarna Perła
Inne usługi pozapakietowe:
- zabiegi w Wellness & SPA Czarna Perła – zabiegi z zastosowaniem naturalnych kosmetyków firmy Hildegard Braukmann
- usługi bazy rehabilitacyjnej
- solarium
- bilard
- opłata klimatyczna płatna wg lokalnego taryfikatora
- opłata za samochód 15 zł/doba
- restauracja hotelowa a la carte (również dania bieszczadzkie) zaprasza w godzinach od 13:00 do 21:00
- organizacja kuligu
- inne atrakcje na życzenie Gości
Uwagi:
- pakiet można łączyć na dłuższe pobyty
- * pobyt dziecka nie obejmuje vouchera
- ** zastrzegamy sobie prawo do zmiany programu, gdy zmiana ta jest spowodowana
czynnikami niezależnymi od hotelu